Creațiile Mele

luni, 13 aprilie 2020

Bună tuturor! 

De foarte mult timp n-am mai postat poze cu micile mele creații pe acest blog (având un al doilea blog specializat pe aceste creații)
Pentru cei care nu știu, eu mă ocup și cu handmade-ul (lucrul manual). Lucrez în special felicitări, semne de carte, bijuterii și rareori tablouri.

Îmi place broderia pe hârtie și quillingul. 

1. Broderia pe hârtie
Despre broderia pe hârtie, trebuie să știți că este o tehnica decorativa impresionantă. Ața există într-o mare varietate de culori /texturi iar șabloanele sunt infinite.

Istoria broderiei pe hârtie începe undeva prin anii 1700. Pe atunci oamenii au început să folosească mici înțepături pentru a decora picturile și chiar anumite felicitări.
Dar broderia pe hărtie, așa cum este cunoscută și folosită astăzi a apărut în jurul anilor 1970 fiind influențată de creațiile String Art. 

Câteva creații:





  




2. Quilling

Quillingul reprezintă o formă de artă prin utilizarea benzilor de hârtie rulate sub diverse forme, și lipite împreună pentru a crea diverse modele tridimensionale extraordinare.
Unele surse indică faptul că acest meștesug a fost practicat în Egiptul Antic. Lucrări de mare calitate au fost realizate de măicuțele din Franța și Italia în secolele XVI și XVII, de elegantele doamne de la curtea domnească din timpul Dinastiei Stuart, și de doamnele de companie în regatele georgiene, iar în prezent se bucură (din fericire, aș zice eu) de o renaștere modernă.

Câteva dintre creațiile mele








Dacă v-ar plăcea să vedeți mai multe dintre lucrările mele vă invit pe blogul special dedicat micilor mele creații:


Vă mulțumesc!


2 comentarii:

Mariana spunea...

Sunt super dragute, big like :D

Sweetie spunea...

Mulțumesc foarte frumos ^_^

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

 
 
 

•Persoane interesate•

toateBlogurile.ro