Pictează tablouri cu picioarele...

joi, 9 februarie 2012

Pictează tablouri cu picioarele...


S-a născut cu o boală din cauza căreia nu-şi poate folosi deloc mâinile şi pentru care nu există tratament. Teribilul handicap de care suferă tânărul de 27 de ani nu l-a împiedicat să-şi urmeze vocaţia artistică. El a absolvit Universitatea de Arte din Bucureşti.


„Pe când aveam cinci ani, una dintre surorile mele a început clasa întâi şi am văzut-o cum desena bastonaşe. I-am spus că vreau şi eu şi, în glumă, mi-a pus creionul între degetele piciorului drept. Am început să trag liniuţe cu o bucurie greu de descris. Mama m-a văzut şi, cu lacrimi în ochi, m-a ajutat să continui. Acela a fost începutul", povesteşte tânărul artist plastic.
El spune cu mândrie că, doi ani mai târziu, când a mers la rândul său la şcoală, ştia şi putea deja să scrie. Încet-încet s-a apucat de pictură, iar acum, lucrările sale au fost expuse în cinci expoziţii personale, ultima anul trecut, la Sala Radio.
„Intenţionez să mă ocup de spectacole cu nisip pe sticlă şi grafitti", explică artistul plastic. Marian Başa e deja un nume în pictura contemporană, iar tablourile sale au o cotă de piaţă bună. Pe cel mai bine plătit a primit 5.300 de euro.



0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

 
 
 

•Persoane interesate•

toateBlogurile.ro