Eu pe unde trec?

miercuri, 21 iulie 2010

Eu pe unde trec??????

Sunt sigura ca si voua vi s-a intamplat, la fel ca mie, sa va intalniti cu masini parcate in fata unei rampe de acces sau parcate aiurea pe trotuar. Si asa rampile sunt ca si inexistente in tara noastra iar cele existente sunt ori blocate de masinile unor cetateni iresponsabili (asta ca sa nu scriu direct nesimtiti) ori inutilizabile din cauza proiectarii / executarii aberante.
Daniela a venit cu o idee GENIALA pe care v-o prezint: " la fiecare masina care blocheaza rampa de acces sa ii las un fluturas, cu o intrebare simpla: "Eu pe unde trec?". Din cate stiu nu exista nici o lege care sa ma impiedice sa stresez oamenii care parcheaza aiurea"


Deci dragii mei .. haideti sa ne apucam de printat acesti fluturasi pe care sa ii avem la noi de fiecare data cand iesim in oras. Poate reusim sa mai "normalizam" lumea in care traim !!!!!

Felicitari Daniela pentru aceasta idee !!!!!!
http://dincolodebariere.blogspot.com




4 comentarii:

Anonim spunea...

=)) Crezi ca imi pasa mie pe unde treci tu? crezi ca le vor pasa celorlalti daca nu le-a pasat pana acum?

Sweetie spunea...

Probabil ca nu`ti pasa si nici in viitor nu`ti va pasa, pentru ca nu esti capabil de un sentiment atat de nobil. Si imi pare rau pt tine din aceasta cauza.

Alina spunea...

Dl anonymous este cel mai bun exemplu al nesimtirii din Romania. E plina tara de nesimtiti si prost crescuti, cum este dumnealui :). Si intr-adevar acest anonim este demn de mila

Admin spunea...

Anonim jur ca esti un manelist cu aur la gat de iti petreci toata ziua la mall mancand aripioare picante iar seara stai pe explorer publicandu-ti id-ul pe site-uri de matrimoniale .... Cat ai ceafa ?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

 
 
 

•Persoane interesate•

toateBlogurile.ro