M-am vaccinat

vineri, 12 martie 2021




     După cum știți persoanele încadrate într-un grad de handicap, persoanele imobilizate, imunodeprimate, însoțitorii acestora și persoanele care locuiesc la același domiciliu cu acestea persoane fără adăpost au fost introduse în etapa a doua de vaccinare. Așa că în februarie am reușit să mă programez prin platforma https://vaccinare-covid.gov.ro/

    M-am vaccinat ieri 11 Martie 2021. Vaccin Pfizer. M-am vaccinat pentru siguranța mea și a celor dragi mie. Aș fi preferat să mă vaccinez în orașul meu – mi-ar fi fost mai simplu dar am prins loc în alt județ, alt centru de vaccinare … din fericire doar la 20 km de orașul natal. 


     Totul s-a desfășurat fără probleme. Personalul medical de la centrul de vaccinare foarte amabil, prestație ireproșabilă … gata să-ți explice, dacă ai vreo nedumerire, sau să te ajute la orice, dacă e nevoie (la mine a fost nevoie de puțin ajutor …cu câteva scări, nimic deosebit).
 
Pe scurt procesul: 
    Completat formularele (2 la număr), dat buletinul, luat temperatură/ tensiune/ puls, primit vaccin … așteptat 15 minute (pentru eventuale reacții alergice), primit adeverința de vaccinare și gata. 

     Nu am simțit aproape nimic (doar minuscula pișcătură a acului). În rest totul a decurs perfect. O ușoară durere în brațul în care am primit vaccinul a apărut spre seara, dar nimic insuportabil. Mă simt foarte bine, niciun efect secundar/advers nu am întâmpinat. Nici eu, nici mama mea, care s-a vaccinat deodată cu mine.
     
Bun și acum trecem la treburi serioase: 
     Am tot așteptat să mă ia o agitație moleculară intrinsecă inedită, o extorsiune a unui degajament ca să se activeze Netflixul gratuit, sau măcar HBO-ul, dar NIMIC. Poate totuși la rapel se rezolvă și această problemă! Nici banii de la oculta mondială nu i-am primit (tot așa, sper la rapel să se rezolve – nu de alta, dar, deja îmi făcusem planuri pe ce îi cheltui). 
     Pisica mea nu mă mai recunoaște, nu mi s-au întins nici ridurile, iar de urâtă, tot urâtă am rămas. Wi-fi-ul funcționează fără interferențe, fără bruiaje, 5G la fel… dar de când m-am vaccinat nu mai am nevoie de GPS , vocile imi spun pe unde s-o iau.



     Din 15 Martie începe și programarea persoanelor din etapa a III-a. În această etapă se pot vaccina oamenii din populația generală, iar prioritate au până acum operatorii economici, cei din HoReCa, din industriile extractivă și prelucrătoare, artiștii, cei ce lucrează în finanțe, persoanele private de libertate, bibliotecarii, cei ce lucrează în domeniul cultural și cei din magazinele alimentare și din domeniul de vânzări. Cei sub 18 ani se vor vaccina în funcție de recomandările de imunizare a serului utilizat.
    Există 9 localități (Cluj, Timișoara, Brașov, Sânpetru, Zalău, Baia Mare, Petroșani, Alba Iulia, Giurgiu) unde programarea a și început deja, din cauza ratei de infectare. 






2 comentarii:

Elena spunea...

Tu urata? Ce gluma :) Este bine ca nu ai avut reactii adverse la vaccin, eu am cunostinte care au fost cu varsaturi, cu chestii mai urate.

Sweetie spunea...

Ei, stii cum e: perceptia despre frumos/urat este extrem de subiectiva "de gustibus non disputandum". Multumesc oricum pentru comentariu. Cat despre vaccin, nici eu, nici mama mea, nici multi dintre prietenii mei care s-au vaccinat ... n-am avut efecte adverse

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

 
 
 

•Persoane interesate•

toateBlogurile.ro