Perna Trulife GelCell

marți, 27 iulie 2010

Trulife GelCell

V`am prezentat, acum cateva zile, cateva perne antiescara care se gasesc in Romania. As dori sa va prezint si perna mea Trulife. Din pacate aceasta perna nu se gaseste in Romania ( din cate stiu eu), dar daca aveti posibilitatea sa faceti rost de ea v`o recomand, pentru ca este o perna foarte-foarte buna.
Perna este fabricata printr`o tehnologie care combina aerul (avand 34 de celule umplute cu aer) cu gelul (fiecare celula de aer este acoperita cu un start de gel siliconat). Actiunea aerului in perna imbunatateste functiile capilare la nivelul pielii.Cand presiunea este aplicata asupra pernei, aerul incepe sa circule prin fiecare dintre aceste celule, distribuind uniform greutatea pe toata suprafata pernei si astfel se reduce presiunea in jurul proeminentelor osoase.



Informatii despre perna gasiti pe: http://www.trulife.com/


Preturi:
Anglia:  179,99 lire sterline
America: 207,90 $
Ungaria: 108 496 forinti

3 comentarii:

vasy spunea...

arata super :)

Anonim spunea...

Sunt foarte multe perne bune, intrebarea de baza, din punctul meu de vedere, este: ce durata de viata are?
De exemplu un ROHO (cei care cunosc renumita perna ROHO-doar cu aer) primit deja folosit in '94, m-a tinut (cu peticire) 12 ani pe cand urmatoarea achizitionata pe bani "grei" - 420 eu- , m-a tinut 7 ani. Deci durata de viata este esentiala pentru costul in sine. Confortul exista dar nu e tot una pentru cat timp "tine" investitia.

Sweetie spunea...

Stimate anonim, de la confort la necesitate e o cale destul de lunga. Intr-adevar exista multe perne bune, eu fiind nevoita din cauza numeroaselor operatii sa folosesc o astfel de perna... care pe langa faptul ca nu se gaseste in Romania, nu este nici ieftina :( La mine nu durata de viata este esentiala, ci nevoia.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

 
 
 

•Persoane interesate•

toateBlogurile.ro